Läggdags

Då var ännu en dag över, underbart, en dag närmre helg!

Blev en kort jobbdag, 6 timmar, och sen blev det hem och träffa mamma som jag inte sett sedan förra fredagen! Blev god middag och sen körde jag till Älvsjö!

Nu ligger jag i sängen med min prins som jag inte heller sett på en vecka. GOS!

Imorgon stänger jag och efter jobbet är det en ledig helg som väntar. Imorgon har jag hur många planer som helst. Vi får se vart jag slutar! Sovgott

Bilder tagna för någon sekund sedan på mig och min man

Då var ännu en dag över, underbart, en dag närmre helg!

Blev en kort jobbdag, 6 timmar, och sen blev det hem och träffa mamma som jag inte sett sedan förra fredagen! Blev god middag och sen körde jag till Älvsjö!

Nu ligger jag i sängen med min prins som jag inte heller sett på en vecka. GOS!

Imorgon stänger jag och efter jobbet är det en ledig helg som väntar. Imorgon har jag hur många planer som helst. Vi får se vart jag slutar! Sovgott

Bilder tagna för någon sekund sedan på mig och min man

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback