Nattpromenad



Då höll man sig vaken genom hela BB och det firas med en nattpromenad. Ska bara klä på oss sen blir det en långprommis. Imorgon blir det mys med mamma, sen bio på kvällen och därefter lite vin med Nicole.
På onsdag blir det jobb sen på torsdag får jag äntligen träffa min prinsessa igen som har hållt hus i Miama den senaste tiden. Men snart får jag träffa henne igen, brun & fin.

Nej nu somnar jag snart, upp och hoppa.

mallorca <3







Då höll man sig vaken genom hela BB och det firas med en nattpromenad. Ska bara klä på oss sen blir det en långprommis. Imorgon blir det mys med mamma, sen bio på kvällen och därefter lite vin med Nicole.
På onsdag blir det jobb sen på torsdag får jag äntligen träffa min prinsessa igen som har hållt hus i Miama den senaste tiden. Men snart får jag träffa henne igen, brun & fin.

Nej nu somnar jag snart, upp och hoppa.

mallorca <3





Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback