Sömn, tack

Efter en lång dag, med sömn och jobb så ligger jag i mitt rum ännu en gång. Blev serverad middag av min fina sambo direkt när jag kom hem från jobbet runt 21. Lagat fin middag och massa prat, älskar det så. Har alltid någon att skratta, prata och gråta med. Hon finns här jämnt, underbart. Efter middag slängde vi oss i soffan och gjorde oss beredda inför BB. Blev massa snack under tiden och nu har vi duschat och lagt oss i varsit rum. Ska snart stänga ner internet och kolla klart på filmen jag började med i förrgår.

Imorgon är det jobb 8-15 sen ut på djurgården för lite hemlisäventyr, mys mys. Därefter middag hos mamma och pappa & lite snack inför framtid osv.

Det var väl det, tack och hej
Efter en lång dag, med sömn och jobb så ligger jag i mitt rum ännu en gång. Blev serverad middag av min fina sambo direkt när jag kom hem från jobbet runt 21. Lagat fin middag och massa prat, älskar det så. Har alltid någon att skratta, prata och gråta med. Hon finns här jämnt, underbart. Efter middag slängde vi oss i soffan och gjorde oss beredda inför BB. Blev massa snack under tiden och nu har vi duschat och lagt oss i varsit rum. Ska snart stänga ner internet och kolla klart på filmen jag började med i förrgår.

Imorgon är det jobb 8-15 sen ut på djurgården för lite hemlisäventyr, mys mys. Därefter middag hos mamma och pappa & lite snack inför framtid osv.

Det var väl det, tack och hej
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback