TORSDAG

DAGEN INNAN FREDAG ÄR ÄNTLIGEN INNE. Och inte bara det, men älskade bästa vän, andra halva & soulie fyller hela 20 år idag. Det kunde man aldrig tro.

Mår lite sisådär idag, börjar nog bli sjuk. Har världens nackspärr. Kan knappt röra något i kroppen, så illa är det. Huvudet går iallafall inte att ens hålla upp själv. Fia har fått klä på mig lite, kokat kaffe och bara fått mig på kanon humör så jag klagar ändå inte.

Gårdagen var så fruktansvärt rolig, grymt kväll med grymma brudar. Kommer dock sakna Fellan duktigt. Men nu har vi en anledning att åka till Egypten och hälsa på. Vi var på söder, Koh Pangan, grymt ställe, helt sjukt. Några drinkar och måltider senare förflyttade vi oss till Hellströms. Sjukt kul där också, haha. Vi blev utslängda vid 01 för då stängde dom. Sen var bara det svåra kvar, att komma hem. Kunde ju gått hem till mamma och pappa, men kände att jag ville komma hem.

Ska snart bege mig in i duschen och fräscha upp mig lite, får se hur det går med min nacke för sofia ska gå till jobbet nu så jag måste klara mig helt själv :( Sen runt 16 drar jag mig mot jobbet och jobbar några timmar. Ikväll blir det myskväll med min fina sambo.

Hörs lite senare!
DAGEN INNAN FREDAG ÄR ÄNTLIGEN INNE. Och inte bara det, men älskade bästa vän, andra halva & soulie fyller hela 20 år idag. Det kunde man aldrig tro.

Mår lite sisådär idag, börjar nog bli sjuk. Har världens nackspärr. Kan knappt röra något i kroppen, så illa är det. Huvudet går iallafall inte att ens hålla upp själv. Fia har fått klä på mig lite, kokat kaffe och bara fått mig på kanon humör så jag klagar ändå inte.

Gårdagen var så fruktansvärt rolig, grymt kväll med grymma brudar. Kommer dock sakna Fellan duktigt. Men nu har vi en anledning att åka till Egypten och hälsa på. Vi var på söder, Koh Pangan, grymt ställe, helt sjukt. Några drinkar och måltider senare förflyttade vi oss till Hellströms. Sjukt kul där också, haha. Vi blev utslängda vid 01 för då stängde dom. Sen var bara det svåra kvar, att komma hem. Kunde ju gått hem till mamma och pappa, men kände att jag ville komma hem.

Ska snart bege mig in i duschen och fräscha upp mig lite, får se hur det går med min nacke för sofia ska gå till jobbet nu så jag måste klara mig helt själv :( Sen runt 16 drar jag mig mot jobbet och jobbar några timmar. Ikväll blir det myskväll med min fina sambo.

Hörs lite senare!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback