TORSDAG

Då var man igång igen, som människa alltså. Hade en fantastisk utgång med min kära vän Nicole igår, haha, inga planer på någonting och sen slutade det så jäkla bra ändå. Skratta som man gör med dig gör man inte med någon annan, haha. Kärlek till dig bruden.

Sov väll inte sådär jätte mycket inatt och vi klev upp och då var Collo tvungen att åka till skolan och jag gick ut på en lång powerwalk för att fånga dagen liksom. Därefter planerade jag att lägga mig igen, men icke sa nicke, mamma hade större planer. Så på med lite smink, eller började med att ta bort gårdagens, hehe, sen åkte vi till länna och köpte nya skor till mig, kolla i några olika möbelbutiker och tog en go fika här på söder. Nu är vi hemma igen och jag ligger raklång i sängen innan jag ska ut på en powerwalk igen. Därefter blir det ett besök hos friöseren, och vad jag ska göra är en överraskning för det vet jag knappt själv.

Nu ska jag vila lite, hör av mig sen.

bilderna tar aldrig slut på oss, men vi börjar såhär. haha







































































avslutningsbalen i årskurs 9.




















Då var man igång igen, som människa alltså. Hade en fantastisk utgång med min kära vän Nicole igår, haha, inga planer på någonting och sen slutade det så jäkla bra ändå. Skratta som man gör med dig gör man inte med någon annan, haha. Kärlek till dig bruden.

Sov väll inte sådär jätte mycket inatt och vi klev upp och då var Collo tvungen att åka till skolan och jag gick ut på en lång powerwalk för att fånga dagen liksom. Därefter planerade jag att lägga mig igen, men icke sa nicke, mamma hade större planer. Så på med lite smink, eller började med att ta bort gårdagens, hehe, sen åkte vi till länna och köpte nya skor till mig, kolla i några olika möbelbutiker och tog en go fika här på söder. Nu är vi hemma igen och jag ligger raklång i sängen innan jag ska ut på en powerwalk igen. Därefter blir det ett besök hos friöseren, och vad jag ska göra är en överraskning för det vet jag knappt själv.

Nu ska jag vila lite, hör av mig sen.

bilderna tar aldrig slut på oss, men vi börjar såhär. haha







































































avslutningsbalen i årskurs 9.




















Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback