Plugg, tvätt och städdag

Ja såna dagar behövs ju också för att få runt allt. Började tvätta runt 10 och sen har jag legat i sängen hela dagen PCH pluggat, varvat med lite hämtning och lämning har tvätt. Emilia knackade på en snabbis också, underbart med sällskap. Blev massa snack och tv. Hon gick för utanför dörren för ett tag sen och nu ska jag ner och fixa sista tvätten och sen blir det plugg igen...

IMORGON BLIR SET STHLM. Lycka

Ja såna dagar behövs ju också för att få runt allt. Började tvätta runt 10 och sen har jag legat i sängen hela dagen PCH pluggat, varvat med lite hämtning och lämning har tvätt. Emilia knackade på en snabbis också, underbart med sällskap. Blev massa snack och tv. Hon gick för utanför dörren för ett tag sen och nu ska jag ner och fixa sista tvätten och sen blir det plugg igen...

IMORGON BLIR SET STHLM. Lycka

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback