skriva av sig...

Har nu spenderat onsdagen till idag (söndag) i stockholm ihop med min pojke Det är alltid en lika härlig känsla att vakna upp och sätta sig i riktning mot Sthlm där jag får vara som lyckligast och umgås med människor jag verkligen inte träffar varje dag (vet att det blivit rätt mycket tid i sthlm nu på sista tiden, och det kommer tyvärr inte gå ihop att åka hem 4 gånger i månaden framöver).

Att få vakna upp bredvid Frepp gör mig till den lyckligaste flickan i världen. Och det är ta mig f*n lika svårt att ge sista pussen varje gång och ge sig av mot Malmö igen.

Att få ihop detta är inte det enklaste men vi försöker se positivt med allt och hoppas tiden går fort så vi får vara med varandra från morgon till kväll, varje dag, varje vecka och varje månad. Så:
Humörskala: svag 3a

Det som får mig på gott humör och faktiskt ett leende på läpparna här på tåget är det faktum att jag om några timmar får träffa tjejerna jag inte träffat på snart en vecka.

Nu är jag hemma 1,5 vecka sen blir det hem till Sthlm igen där det blir SHM på globen. Men innan dess är veckan full med MASSA tenta plugg inför första tentamen ever, spännande & nervöst.

Nu ska jag så fint stänga ner datorn så den inte blir "ur funktion", sitter baklänges på ett X2000 tåg, jag mår ungefär som en vecka i aya napa - sämst. Så jag kan nog hinna slänga iväg ett inlägg när jag kommit hem för nu ska jag, återigen, ta tag i bloggen så alla mina nära & kära har koll på mig och det som händer i Malmö.

Kysssssen
Har nu spenderat onsdagen till idag (söndag) i stockholm ihop med min pojke Det är alltid en lika härlig känsla att vakna upp och sätta sig i riktning mot Sthlm där jag får vara som lyckligast och umgås med människor jag verkligen inte träffar varje dag (vet att det blivit rätt mycket tid i sthlm nu på sista tiden, och det kommer tyvärr inte gå ihop att åka hem 4 gånger i månaden framöver).

Att få vakna upp bredvid Frepp gör mig till den lyckligaste flickan i världen. Och det är ta mig f*n lika svårt att ge sista pussen varje gång och ge sig av mot Malmö igen.

Att få ihop detta är inte det enklaste men vi försöker se positivt med allt och hoppas tiden går fort så vi får vara med varandra från morgon till kväll, varje dag, varje vecka och varje månad. Så:
Humörskala: svag 3a

Det som får mig på gott humör och faktiskt ett leende på läpparna här på tåget är det faktum att jag om några timmar får träffa tjejerna jag inte träffat på snart en vecka.

Nu är jag hemma 1,5 vecka sen blir det hem till Sthlm igen där det blir SHM på globen. Men innan dess är veckan full med MASSA tenta plugg inför första tentamen ever, spännande & nervöst.

Nu ska jag så fint stänga ner datorn så den inte blir "ur funktion", sitter baklänges på ett X2000 tåg, jag mår ungefär som en vecka i aya napa - sämst. Så jag kan nog hinna slänga iväg ett inlägg när jag kommit hem för nu ska jag, återigen, ta tag i bloggen så alla mina nära & kära har koll på mig och det som händer i Malmö.

Kysssssen
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback