Gnatt


Efter en dag med städ, plugg, middag och mys med brudarna ska jag snart tacka för mig och säga godnatt. Imorgon är det några timmars laboration sen tar vi helg.

Efter några fantastiska dagar i Sthlm då jag äntligen fick träffa Fredrik igen är jag hemma i Malmö igen och det har aldrig gjort så ont att behöva lämna någon. Var i förrgår jag träffa dig och känns som en evighet sen. Skulle vilja ha dig här bredvid mig dygnet runt. Men som vi dagligen säger: bara att gilla läget och längta tills nästa gång ( det är inte ens mysigt att längta längre för det är fruktansvärt jobbigt ) men någon vecka utan varandra sen är jag hemma igen <3

Nu ska jag avsluta med min älskling och sova tänkte jag, motto här i Malmö: finns en dag imorgon också ;) hehe

Godnatt!

Ps: alla här nere äger min värld men jag saknar er alla där hemma så fruktansvärt mycket


Efter en dag med städ, plugg, middag och mys med brudarna ska jag snart tacka för mig och säga godnatt. Imorgon är det några timmars laboration sen tar vi helg.

Efter några fantastiska dagar i Sthlm då jag äntligen fick träffa Fredrik igen är jag hemma i Malmö igen och det har aldrig gjort så ont att behöva lämna någon. Var i förrgår jag träffa dig och känns som en evighet sen. Skulle vilja ha dig här bredvid mig dygnet runt. Men som vi dagligen säger: bara att gilla läget och längta tills nästa gång ( det är inte ens mysigt att längta längre för det är fruktansvärt jobbigt ) men någon vecka utan varandra sen är jag hemma igen <3

Nu ska jag avsluta med min älskling och sova tänkte jag, motto här i Malmö: finns en dag imorgon också ;) hehe

Godnatt!

Ps: alla här nere äger min värld men jag saknar er alla där hemma så fruktansvärt mycket

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback