<3 mamma & pappa

Detta har helt klart toppat alla dagar på länge, har varit på Ikea och ALLA andra inredningsbutiker idag. Mamma och jag har kört Runt hela stan och hela dagen! Nu ser det till med ut som att någon bor i lägenheten! Haha :D är så super nöjd även fast det inte riktigt är helt klart! Sa precis hejdå till mamma som ska sova hos farmor och farfar eftersom skolan kallar imorgon. Det gjorde ont art säga hejdå, känner mig ensam och saknar henne redan även fast vi ses imorgon igen. Och på fredag kommer pappa Också, en bra vecka helt enkelt! Jag säger, från botten av mitt hjärta! Jag ÄLSKAR min familj!

Här kommer lite bilder på hur långt vi kommit i lägenheten!

Detta har helt klart toppat alla dagar på länge, har varit på Ikea och ALLA andra inredningsbutiker idag. Mamma och jag har kört Runt hela stan och hela dagen! Nu ser det till med ut som att någon bor i lägenheten! Haha :D är så super nöjd även fast det inte riktigt är helt klart! Sa precis hejdå till mamma som ska sova hos farmor och farfar eftersom skolan kallar imorgon. Det gjorde ont art säga hejdå, känner mig ensam och saknar henne redan även fast vi ses imorgon igen. Och på fredag kommer pappa Också, en bra vecka helt enkelt! Jag säger, från botten av mitt hjärta! Jag ÄLSKAR min familj!

Här kommer lite bilder på hur långt vi kommit i lägenheten!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback