Första natten..

..i min helt nya lägenhet. Lyckan bara svämmar över :D Det har helt klart varit en kanon dag. Målaren blev klar pch det luktar verkligen ny målat precis i hela lägenheten (mina hela 40k :D) idag har jag och farmor varit på Ikea och handlat lite bra att ha grejer (glas, kaffekoppar, kuddar till soffan och gardiner, mycket viktiga saker) så nu äger jag ovanstående saker plus en säng och en soffa, snart är lägenheten full typ, haha. Sen efter Ikea hämtade vi släp för att köra säng och soffa från farmor och farfar där det stått i snart 2 månader(hehe) sen bära upp det 5 våningar av bärhjälpen farfar fixat (GULDHJÄLPEN) sen fixade jag och min underbara Emma Runt i lägenheten, bädda säng, puffa kuddar i soffan så Ekot från andningen hördes, haha. Sen sprang vi ner på stan för att köpa China mat och där mötte vi även upp Johanna, haha. Vi gick hem till mig, satt på golvet och skrattade oss gråtfärdiga: sjukaste människorna jag stött på, men bra är ni :D nu la jag mig nyss i sängen och ska snart blunda för klockan 13 ska jag möta Emma och Johanna på värnhem för lite shopping sen tacokväll hos Johanna! Sen är det bara några få timmar kvar tills mamma kommer ner.

Har även bokat en resa hem inom snar framtid men mer säger jag inte för jag klarar mig inte en dag utan min prins! <3

Sovgott :D

..i min helt nya lägenhet. Lyckan bara svämmar över :D Det har helt klart varit en kanon dag. Målaren blev klar pch det luktar verkligen ny målat precis i hela lägenheten (mina hela 40k :D) idag har jag och farmor varit på Ikea och handlat lite bra att ha grejer (glas, kaffekoppar, kuddar till soffan och gardiner, mycket viktiga saker) så nu äger jag ovanstående saker plus en säng och en soffa, snart är lägenheten full typ, haha. Sen efter Ikea hämtade vi släp för att köra säng och soffa från farmor och farfar där det stått i snart 2 månader(hehe) sen bära upp det 5 våningar av bärhjälpen farfar fixat (GULDHJÄLPEN) sen fixade jag och min underbara Emma Runt i lägenheten, bädda säng, puffa kuddar i soffan så Ekot från andningen hördes, haha. Sen sprang vi ner på stan för att köpa China mat och där mötte vi även upp Johanna, haha. Vi gick hem till mig, satt på golvet och skrattade oss gråtfärdiga: sjukaste människorna jag stött på, men bra är ni :D nu la jag mig nyss i sängen och ska snart blunda för klockan 13 ska jag möta Emma och Johanna på värnhem för lite shopping sen tacokväll hos Johanna! Sen är det bara några få timmar kvar tills mamma kommer ner.

Har även bokat en resa hem inom snar framtid men mer säger jag inte för jag klarar mig inte en dag utan min prins! <3

Sovgott :D

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback