Här för att stanna

Okej, jag har bestämt mig för att väl skriva lite här igen. Dels för att mina nära och kära ska ha koll på vart jag håller hus nu när jag flyttat ner i landet: Malmö

Har börjat plugga medieteknik MPP (medieprocess & processdesign). En kandidat utbildning på 3 år, 3 år som jh verkligen längtar efter att få vara med om. Trivs som fisken I havet med fantastiska brudar: Emma, Elin, Johanna, Mia.

Just nu ligger jag i sängen och Väntar på att klockan ska bli 17.00 för då aka jag hämta Emma och sen ska vi köra till Lund för att äta middag hemma hos Johan och Liza. Myyyyyyys!

På onsdag, 12/9 får jag mina nycklar till min alldeles egna lägenhet. Har införskaffat massa fint men mamma dyker upp nästa vecka och då blir det shopping från ruta 0. Ska bli så himla roligt, kan knappt sluta le.

Men nu fortsätter jag att kolla lite glee och vänta på att klockan ska ticka på så hörs vi lite senare!

Här är lite bilder på det jag införskaffat mig idag. Bland annat: en underbar tavla, en stå lampa till min hall, en stor stråmatta till mitt kök och sen åkte vi till Ikea och fixade nya täcken, kuddar, påslakan, underlakan och madrasskydd. Ja så jag ska kunna spa i lägenheten till Helgen innan mamma kommer ;-)

Okej, jag har bestämt mig för att väl skriva lite här igen. Dels för att mina nära och kära ska ha koll på vart jag håller hus nu när jag flyttat ner i landet: Malmö

Har börjat plugga medieteknik MPP (medieprocess & processdesign). En kandidat utbildning på 3 år, 3 år som jh verkligen längtar efter att få vara med om. Trivs som fisken I havet med fantastiska brudar: Emma, Elin, Johanna, Mia.

Just nu ligger jag i sängen och Väntar på att klockan ska bli 17.00 för då aka jag hämta Emma och sen ska vi köra till Lund för att äta middag hemma hos Johan och Liza. Myyyyyyys!

På onsdag, 12/9 får jag mina nycklar till min alldeles egna lägenhet. Har införskaffat massa fint men mamma dyker upp nästa vecka och då blir det shopping från ruta 0. Ska bli så himla roligt, kan knappt sluta le.

Men nu fortsätter jag att kolla lite glee och vänta på att klockan ska ticka på så hörs vi lite senare!

Här är lite bilder på det jag införskaffat mig idag. Bland annat: en underbar tavla, en stå lampa till min hall, en stor stråmatta till mitt kök och sen åkte vi till Ikea och fixade nya täcken, kuddar, påslakan, underlakan och madrasskydd. Ja så jag ska kunna spa i lägenheten till Helgen innan mamma kommer ;-)

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback