Måndag

2 dagar kvar tills jag står där med mina nycklar i handen och har min alldeles nya och egna lägenhet. Helt underbart.

Gårdagen var super mysig. Väl framme i Malmö blev det mys framför en flm sen somnde jag fantastiskt skönt.

Idag blir det skola 13-17 sen förmodligen tänkte vi gå på nollning, men det återkommer jag om. Annars blir det hem till F&F och börja packa ihop sina saker som man så fint slängt upp lite här och var så det går smidigt till helgen när jag flyttar parmanent.

Humörskala idag: en klar 9, solen skiner och Lisha är på kanon humör.

hej

 
 
2 dagar kvar tills jag står där med mina nycklar i handen och har min alldeles nya och egna lägenhet. Helt underbart.

Gårdagen var super mysig. Väl framme i Malmö blev det mys framför en flm sen somnde jag fantastiskt skönt.

Idag blir det skola 13-17 sen förmodligen tänkte vi gå på nollning, men det återkommer jag om. Annars blir det hem till F&F och börja packa ihop sina saker som man så fint slängt upp lite här och var så det går smidigt till helgen när jag flyttar parmanent.

Humörskala idag: en klar 9, solen skiner och Lisha är på kanon humör.

hej

 
 
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback