130815

Godmorgon världen. Strålande sol men ack så kallt det är. Men jag är ju vintermänniska så plz bring it on. Åt en god frukost och nu ska jag lämna dessa två grabbar och bege mig till jobbet. Önskar ibland att jag var hund..sova och äta. Ha en fin dag. Hörs sen.

Godmorgon världen. Strålande sol men ack så kallt det är. Men jag är ju vintermänniska så plz bring it on. Åt en god frukost och nu ska jag lämna dessa två grabbar och bege mig till jobbet. Önskar ibland att jag var hund..sova och äta. Ha en fin dag. Hörs sen.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
VilmaLindberg:

bra blogg du har! var gärna med och tävla i veckans blogg :)

Svar: Det ska jag gumman. Allt är bra? :D
Lisa Lindquist

2013-08-16 | 21:19:26
Bloggadress: http://vilmacovers.blogg.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback