130814

Ondag & jobb på schema, igen. Känns på något sätt väldigt bra. Livet känns så bra just nu. Jobb, vänner, familj och pojkvän. Pusselbitar börjar falla på plats efter ett väldigt oplanerat år. Känns skönt att ha båda fötterna på marken igen.
 
Är denna vecka på Sobi, ett läkemedelsföretag, som finns i Stadshagen. Nästa vecka kommer jag vara på H&M´s huvudkontor vilket känns jätte kul, så klart. Det är inte jätte mycker samtal eller besökare så fixar lite pappersarbete och dricker kaffe vilket också funkar.
 
Det är konsigt hur vissa mornar är tyngre än andra. Idag var det svårt att ta sig upp från sängen med en pojkvän bredvid sig. Dock fick jag ändå sällskap till frukost vilket jag tackar för! Efter jobbet blir det som vanligt, hem & förbereda middag och sen krypa ner för samma rutiner imorgon. Känns jobbigt att vara vuxen på riktigt, men ändå såå kul.
 
Ha en bra dag (:
 
 
Ondag & jobb på schema, igen. Känns på något sätt väldigt bra. Livet känns så bra just nu. Jobb, vänner, familj och pojkvän. Pusselbitar börjar falla på plats efter ett väldigt oplanerat år. Känns skönt att ha båda fötterna på marken igen.
 
Är denna vecka på Sobi, ett läkemedelsföretag, som finns i Stadshagen. Nästa vecka kommer jag vara på H&M´s huvudkontor vilket känns jätte kul, så klart. Det är inte jätte mycker samtal eller besökare så fixar lite pappersarbete och dricker kaffe vilket också funkar.
 
Det är konsigt hur vissa mornar är tyngre än andra. Idag var det svårt att ta sig upp från sängen med en pojkvän bredvid sig. Dock fick jag ändå sällskap till frukost vilket jag tackar för! Efter jobbet blir det som vanligt, hem & förbereda middag och sen krypa ner för samma rutiner imorgon. Känns jobbigt att vara vuxen på riktigt, men ändå såå kul.
 
Ha en bra dag (:
 
 
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback