130826

God morgon världen (?) Måndagmorgon och jag är rätt sliten idag. Det var i princip omöjligt att stiga upp i morse. Det märks att sommaren börjar sina ut – kallt på nätterna & mornar. Fredrik drog sig lite i sängen medan jag, världens bästa flickvän, ordnade frukost. Min lille prins var trött kan man säga – så mysig. Han har match idag så ordnade en dunder frukost, men äggen gick åt h*lvete.

 

Efter frukost gjorde man sig fin. Jobbigt att vara tjej ibland (oftast). Smink och det eviga problemet vad man ska ha på sig gör inte saken lättare. När jag väl var färdig hoppade jag in i bilen och körde mot Kungsholmen, ställde bilen i garaget & hoppade på tuben – märks att det är måndag då alla går i sömnen och stressen inte är speciellt hög.

 

Sitter nu på kontoret och har föreberett inför dagen med lite pappersarbete & mejlutskick – var 45 minuter tidig (7.15 var jag på plats). Nu ska jag snutta på min kaffe och vänta på lite samtal. Vi hörs under dagen! Puss

God morgon världen (?) Måndagmorgon och jag är rätt sliten idag. Det var i princip omöjligt att stiga upp i morse. Det märks att sommaren börjar sina ut – kallt på nätterna & mornar. Fredrik drog sig lite i sängen medan jag, världens bästa flickvän, ordnade frukost. Min lille prins var trött kan man säga – så mysig. Han har match idag så ordnade en dunder frukost, men äggen gick åt h*lvete.

 

Efter frukost gjorde man sig fin. Jobbigt att vara tjej ibland (oftast). Smink och det eviga problemet vad man ska ha på sig gör inte saken lättare. När jag väl var färdig hoppade jag in i bilen och körde mot Kungsholmen, ställde bilen i garaget & hoppade på tuben – märks att det är måndag då alla går i sömnen och stressen inte är speciellt hög.

 

Sitter nu på kontoret och har föreberett inför dagen med lite pappersarbete & mejlutskick – var 45 minuter tidig (7.15 var jag på plats). Nu ska jag snutta på min kaffe och vänta på lite samtal. Vi hörs under dagen! Puss

Follow on Bloglovin
Kommentarer
♡ Hanna Andersson ♡ :

Sv: Haha, nja kanske inte smartaste;)
Tack så heeemskt mycket!!

2013-08-26 | 11:45:26
Bloggadress: http://hannabieberandersson.blogg.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback