130828

God morgon! Som alltid befann jag mig på jobbet en aning tidigt. 7.25 idag haha. Blir senare & senare för varje dag. Jag fungerar nämligen såhär: jag planerar in en tidig buss så att jag kommer 15 minuter innan jag börjar, men jag lyckas ALLTID ta bussen innan den jag räknat med & ibland kan det till och med bli två bussar innan vilket resulterar i – absolut väldigt mycket för tidig. Men samtidigt hatar jag att stressa – vet knappt hur man gör det. Vill inte. Hatar det. Kan inte. Springa till bussen? Finns inte en chans. Då skulle hela min dag vara förstörd om jag är tvungen att stressa på morgonen, avstår gärna den här hetsstressen på morgonen och föredrar hellre att jag får spatsera med lite musik och sköna vindar – mycket bättre!

 

Vad gör ni alla idag? Berätta.

 

Själv är jag som sagt på jobbet om någon missade det, haha, och dricker morgonkaffe & läser tidningen. Åldern visar sig mer och mer. Jag tänkte starta upp den andra datorn snart där jag ska förbereda lite inför mitt och Filips hemsideprojekt. Vi har tagit över en hemsida. Vilken får ni inte veta. Där vi har hand om allt som har med kodning, redigering, textning, fotografering osv. Så det ska bli spännande. Ha en super dag! Adios 

God morgon! Som alltid befann jag mig på jobbet en aning tidigt. 7.25 idag haha. Blir senare & senare för varje dag. Jag fungerar nämligen såhär: jag planerar in en tidig buss så att jag kommer 15 minuter innan jag börjar, men jag lyckas ALLTID ta bussen innan den jag räknat med & ibland kan det till och med bli två bussar innan vilket resulterar i – absolut väldigt mycket för tidig. Men samtidigt hatar jag att stressa – vet knappt hur man gör det. Vill inte. Hatar det. Kan inte. Springa till bussen? Finns inte en chans. Då skulle hela min dag vara förstörd om jag är tvungen att stressa på morgonen, avstår gärna den här hetsstressen på morgonen och föredrar hellre att jag får spatsera med lite musik och sköna vindar – mycket bättre!

 

Vad gör ni alla idag? Berätta.

 

Själv är jag som sagt på jobbet om någon missade det, haha, och dricker morgonkaffe & läser tidningen. Åldern visar sig mer och mer. Jag tänkte starta upp den andra datorn snart där jag ska förbereda lite inför mitt och Filips hemsideprojekt. Vi har tagit över en hemsida. Vilken får ni inte veta. Där vi har hand om allt som har med kodning, redigering, textning, fotografering osv. Så det ska bli spännande. Ha en super dag! Adios 

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Silvia:

Fin blogg. Checka gärna in på min blogg med, kram :)

2013-08-28 | 17:37:20
Bloggadress: http://www.nattstad.se/SilviaS
Silvia:

Fin blogg. Checka gärna in på min blogg med, kram :)

2013-08-28 | 17:37:21
Bloggadress: http://www.nattstad.se/SilviaS


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback