130829

Dålig update idag, my bad - men har varit på jobbet och sen fixat med hemsidan så har inte riktigt funnits tid, tyvärr. Men som jag nämnde innan har dagen inte varit roligare än så - jobb och ännu mer jobb. Hemgång idag tog1,5 timme pga stort event i sundbybergs centrum då jag kollade folk och bara njöt av att det snart är helg.
 
Hemma har jag inte gjort så mycket förutom en dusch, lite mat och pratat med min älskade Mia som äntligen är hemma hos USA. Snart får jag krama henne.
 
Imorgon jobb, sen får vi se vad som händer - kanske färgar håret. Vem vet.
Dålig update idag, my bad - men har varit på jobbet och sen fixat med hemsidan så har inte riktigt funnits tid, tyvärr. Men som jag nämnde innan har dagen inte varit roligare än så - jobb och ännu mer jobb. Hemgång idag tog1,5 timme pga stort event i sundbybergs centrum då jag kollade folk och bara njöt av att det snart är helg.
 
Hemma har jag inte gjort så mycket förutom en dusch, lite mat och pratat med min älskade Mia som äntligen är hemma hos USA. Snart får jag krama henne.
 
Imorgon jobb, sen får vi se vad som händer - kanske färgar håret. Vem vet.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Hannah Danielsson:

svar: ja visst är de? albumet är så sjukt bra och en röst är verkligen magisk! xx

2013-08-29 | 20:05:48
Bloggadress: http://hannahdanielsson.blogg.se/
Susanna:

sv: Jaa, vi får väl hoppas det haha :) Har lite grann kvar, men jag har inte riktigt tålamod till att sitta länge och fixa så det blir lite mer "lite grann varje dag" i bloggdesignen. Men snart så :D

2013-08-29 | 20:58:42
Bloggadress: http://suslife.webblogg.se/
Erica:


åå ha du färgat håret, får man se?? =)

2013-08-30 | 12:46:29
Bloggadress: http://icusen.blogg.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback