Går tiden baklänges?

Sitter på kontoret och kollar klockan var 5:e minut & den går baklänges, eller åtminstonde står den still. Både jag 6 min kollega tycker att dagen gått så sakta. Jag har då ända bara jobbet 5 timmar idag. Men det brukar rulla rejält annars - vet inte alls vad som hänt. Hoppas alla läsare haft en fin dag och att tiden inte stått för still. Ska snart börja förbereda stängning av datorer, pärmar och besökshantering.
 
Längtar ihjäl mig efter mina vovvisar - förstår inte hur stor kärlek man kan ha åt några som aldrig sagt något till än. Men så är det - här har ni världens h u n d  ä l s k a r e  eller djur överhuvudtaget.
 
Längtar även till helgen, ska försöka få ordning på bloggen då. Piffa upp den med massa små detaljer. Ha en fortsatt fin dag. Adios!
 
 
 
 
 
 
Sitter på kontoret och kollar klockan var 5:e minut & den går baklänges, eller åtminstonde står den still. Både jag 6 min kollega tycker att dagen gått så sakta. Jag har då ända bara jobbet 5 timmar idag. Men det brukar rulla rejält annars - vet inte alls vad som hänt. Hoppas alla läsare haft en fin dag och att tiden inte stått för still. Ska snart börja förbereda stängning av datorer, pärmar och besökshantering.
 
Längtar ihjäl mig efter mina vovvisar - förstår inte hur stor kärlek man kan ha åt några som aldrig sagt något till än. Men så är det - här har ni världens h u n d  ä l s k a r e  eller djur överhuvudtaget.
 
Längtar även till helgen, ska försöka få ordning på bloggen då. Piffa upp den med massa små detaljer. Ha en fortsatt fin dag. Adios!
 
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback