Glädjebesked

Nu är det ju såhär: jag älskar mitt jobb och trivs verkligen super bra. Men när min kollega kom förbi och talade om "du slutar 16.30 idag", då blev jag på något sätt helt varm i kroppen. Längtar efter helgen och det ska verkligen bli skönt. Har blivit lite ändrade planer: idag ska jag gå ut och äta god middag & imorgon åker jag till Louise landställe där det vankas kräftskiva. Men prio 1 är absolut, utan tvekan, min säng & sömn. Dryga timmen kvar och sen ska jag packa ihop och röra mig mot Rådhuset, Kungsholmen. 
 
Ps: nu är designen i lite bättre ordning. Är långt ifrån klar, men grundkodningen är relativt färdig - en bra dag helt enkelt. Det tar ju aldrig slut. Det är ett evighetsprojekt. Hoppas ni känner fredagskänslan - för det gör jag.
 
F r i d a y  I´m  i n   l o v e !
Nu är det ju såhär: jag älskar mitt jobb och trivs verkligen super bra. Men när min kollega kom förbi och talade om "du slutar 16.30 idag", då blev jag på något sätt helt varm i kroppen. Längtar efter helgen och det ska verkligen bli skönt. Har blivit lite ändrade planer: idag ska jag gå ut och äta god middag & imorgon åker jag till Louise landställe där det vankas kräftskiva. Men prio 1 är absolut, utan tvekan, min säng & sömn. Dryga timmen kvar och sen ska jag packa ihop och röra mig mot Rådhuset, Kungsholmen. 
 
Ps: nu är designen i lite bättre ordning. Är långt ifrån klar, men grundkodningen är relativt färdig - en bra dag helt enkelt. Det tar ju aldrig slut. Det är ett evighetsprojekt. Hoppas ni känner fredagskänslan - för det gör jag.
 
F r i d a y  I´m  i n   l o v e !
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Malin:

-vad kul! :D Jag följer dig som nummer 15! :D

Svar: Och jag dig med :D
Lisa Lindquist

2013-08-16 | 15:32:41
Bloggadress: http://malintorstensson.blogg.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback