Godmorgon.

Lördag idag, underbart säger jag bara. Blev bara en liten runda igår kväll. Alla har jobbat och alla bar trötta. Så sängen lockade mer. Vaknade upp Jenna hos Louise och Robin. Faaaantastiskt. Vi är nu alla duschade och ska äta frukost, när det är klar beger vi oss till dalarö för stoooor kräftskiva. Och jag som inte äter någon fisk eller skaldjur överhuvudtaget älskar kråftskivor något fruktansvärt. Nu ska jag fixa till mitt blöta hår och sen äta. Mums.

Hörs sen

Lördag idag, underbart säger jag bara. Blev bara en liten runda igår kväll. Alla har jobbat och alla bar trötta. Så sängen lockade mer. Vaknade upp Jenna hos Louise och Robin. Faaaantastiskt. Vi är nu alla duschade och ska äta frukost, när det är klar beger vi oss till dalarö för stoooor kräftskiva. Och jag som inte äter någon fisk eller skaldjur överhuvudtaget älskar kråftskivor något fruktansvärt. Nu ska jag fixa till mitt blöta hår och sen äta. Mums.

Hörs sen

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Ida ♥:

Sv: åh tack! vad glad jag blir :) och detsamma! riktigt mysig blogg du har :D super sött med de hjärtanen! kram

2013-08-17 | 11:53:28
Bloggadress: http://photobylove.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback