Godnatt

Nu är det dags att krypa ner efter ett dötrist avsnitt av idol. Vet inte om det är för att man börjar bli äldre men inget hände kändes det som! Nog om negativ energi så ska jag snart krypa ner bredvid Fredrik. Tänkte kolla på kändishoppet som gick parallellt med idol. Imorgon blir det jobb på H&M's huvudkontor - kul kul kul. Så nu ska jag tacka för mig! Puss puss

Nu är det dags att krypa ner efter ett dötrist avsnitt av idol. Vet inte om det är för att man börjar bli äldre men inget hände kändes det som! Nog om negativ energi så ska jag snart krypa ner bredvid Fredrik. Tänkte kolla på kändishoppet som gick parallellt med idol. Imorgon blir det jobb på H&M's huvudkontor - kul kul kul. Så nu ska jag tacka för mig! Puss puss

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback