Kungsholmen

Efter en bra dag på jobbet begav jag mig mot mamma & pappa på Kungsholmen! Rörde oss rätt snart mot gallerian där vi fick lite shopping uträttat! Blev nya jeans och en stickad tröja - så nöjd! Nu väntar vi på pappa som sitter i telefonkonferens, sen ska vi gå ut och äta. Lägger upp bilder på det ny inhandlade i nästa inlägg! Kram

Efter en bra dag på jobbet begav jag mig mot mamma & pappa på Kungsholmen! Rörde oss rätt snart mot gallerian där vi fick lite shopping uträttat! Blev nya jeans och en stickad tröja - så nöjd! Nu väntar vi på pappa som sitter i telefonkonferens, sen ska vi gå ut och äta. Lägger upp bilder på det ny inhandlade i nästa inlägg! Kram

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Karin:

Sv: Åh, tack! De är köpta på design only i Göteborg! :D
Kram

Svar: Tack gumman! Härlig blogg du har! Följa varandra på bloglovin?
Lisa Lindquist

2013-08-22 | 19:04:33
Bloggadress: http://karintegnemyr.blogg.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback