Lunch

Ja som ni ser publicerades mitt inlägg för sent, tryck aldrig på "publicera" på bussen. Nu sitter jag med hörlurar i öronen vid lilijeholmskajen. Underbart väder och super fint med vattnet. Åt min kycklingsallad som vi gjorde i ordning igår efter middagen. Ska snart knata tillbaka till kontoret. Slutar 16.30 - höra då!

Ja som ni ser publicerades mitt inlägg för sent, tryck aldrig på "publicera" på bussen. Nu sitter jag med hörlurar i öronen vid lilijeholmskajen. Underbart väder och super fint med vattnet. Åt min kycklingsallad som vi gjorde i ordning igår efter middagen. Ska snart knata tillbaka till kontoret. Slutar 16.30 - höra då!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback