Tack & bock

Jag är dödens död idag, tyvärr. Hade önskat att det fanns mer sömn i bilden inatt - dagen har varit super trevlig ändå! Pappas födelsedag, mys, blev som sagt fördrink hemma hos dom på Kungsholmen (jag bestämde mig för att köpa så avstod allt som hade med alkohol att göra). Därefter rörde vi oss mot Odenplan där det väntade en super god middag. Blev mozarella till förrätt och kött till efterrätt. Körde iväg Johan till Josefina´s efter maten och sen rörde jag mig hemåt - nämnde jag att jag är skit trött??
 
Kom hem och hela köket och hallen hade nytt golv - sååå fint. Lite så små saker kvar att ordna, men det löser sig.
Nu ska jag runda av - jobbar imorgon. Mäklarassistent åt Svenska mäklarhuset. Det är en visning mellan 11-14 så därefter blir det bara massa mys. Borde rensa ut lite kläder också - dessa måsten är inge vidare! Men sov gott kära ni. Puss & kram!
Jag är dödens död idag, tyvärr. Hade önskat att det fanns mer sömn i bilden inatt - dagen har varit super trevlig ändå! Pappas födelsedag, mys, blev som sagt fördrink hemma hos dom på Kungsholmen (jag bestämde mig för att köpa så avstod allt som hade med alkohol att göra). Därefter rörde vi oss mot Odenplan där det väntade en super god middag. Blev mozarella till förrätt och kött till efterrätt. Körde iväg Johan till Josefina´s efter maten och sen rörde jag mig hemåt - nämnde jag att jag är skit trött??
 
Kom hem och hela köket och hallen hade nytt golv - sååå fint. Lite så små saker kvar att ordna, men det löser sig.
Nu ska jag runda av - jobbar imorgon. Mäklarassistent åt Svenska mäklarhuset. Det är en visning mellan 11-14 så därefter blir det bara massa mys. Borde rensa ut lite kläder också - dessa måsten är inge vidare! Men sov gott kära ni. Puss & kram!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Amanda Johansson:

sv; Åh, tusen tack fina du!

2013-08-25 | 01:10:56
Bloggadress: http://aamandastyle.blogg.se
Filippa Wallin:

sv: Tack så hemskt mycket hörru! Blir så glad! Hoppas du får en fortsatt fin dag! Kram kram!

2013-08-25 | 08:29:38
Bloggadress: http://chippaz.blogg.se/
snie.blogg.se:

låter gott! =)

ja golden är underbara hundar..tyvärr gick min bot för 1 månad sedan.. :/

Svar: Det gör ont att höra! Beklagar verkligen :( vet verkligen inte hur man ska kunna gå vidare och leva ett lyckligt liv utan dem - för mig blir det nog omöjligt :( hoppas allt är bra!
Lisa Lindquist

2013-08-25 | 09:09:06
Bloggadress: http://snie.blogg.se/
snie.blogg.se:

nej det är sjukt svårt! blir ju som ens bebis..hade han i 13 år <3 håller på o göra en fotobok med massa minnen!

Svar: Jag förstår precis! Min prins är "bara" 10 men man ser ju ålderstecken :(
Lisa Lindquist

2013-08-25 | 09:19:05
Bloggadress: http://snie.blogg.se/
・゚♥ ✞ ✧:* Nᴇᴀ - ᴩᴀsᴛᴇʟʟᴃʟᴏgg *:・゚♡ ✧* ▲:

sv; Visst, säg till när du följer mig och vilket nummer du blev så gör jag detsamma!

Svar: Blev nummer 52 :D
Lisa Lindquist

2013-08-25 | 11:03:49
Bloggadress: http://neapocalypse.blogg.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback