#yolo

Skulle sova...men blev inte riktigt så. Fick för mig att börja sjunga...och filma..och inte nog med det, jag skulle självklart lägga upp på instagram också. Glädje spreds vilket är viktigast av allt. Nu är jag super pigg vilket jag inte får vara nu eftersom jobbet kallar imorgon. Så ska försöka stänga ner all elektronik och börja slappna av. För er som är intresserade av videon går det bra att kolla in på min instagram: lisalindquist.

Adios

Skulle sova...men blev inte riktigt så. Fick för mig att börja sjunga...och filma..och inte nog med det, jag skulle självklart lägga upp på instagram också. Glädje spreds vilket är viktigast av allt. Nu är jag super pigg vilket jag inte får vara nu eftersom jobbet kallar imorgon. Så ska försöka stänga ner all elektronik och börja slappna av. För er som är intresserade av videon går det bra att kolla in på min instagram: lisalindquist.

Adios

Follow on Bloglovin
Kommentarer
FlizanLizan:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-08-15 | 22:28:11
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback