Hallå

 
 
 
Long time so see. Sorry for that. Har varit mycket och ingenting. Tänkte mest uppdatera lite snabbt och säga att allt rullar på och livet har nog inte känts så här bra på väldigt väldigt länge.

Har ett faaaaantastiskt år framför mig både karriär och privatmässigt. Har så mycket roligt att se framemot. Hoppas ni haft en fantastisk jul med era nära och kära för det har jag haft. Nu har farmor och farfar åkt mot Malmö och nu inväntar vi nytt besök av Evelina och Andreas, sååååå underbart!

Nu ska jag packa ihop datorn för att slå mig ner med alla och titta på JVM som börjar idag. Spännande.

God fortsättning!

 
 
 
 
Long time so see. Sorry for that. Har varit mycket och ingenting. Tänkte mest uppdatera lite snabbt och säga att allt rullar på och livet har nog inte känts så här bra på väldigt väldigt länge.

Har ett faaaaantastiskt år framför mig både karriär och privatmässigt. Har så mycket roligt att se framemot. Hoppas ni haft en fantastisk jul med era nära och kära för det har jag haft. Nu har farmor och farfar åkt mot Malmö och nu inväntar vi nytt besök av Evelina och Andreas, sååååå underbart!

Nu ska jag packa ihop datorn för att slå mig ner med alla och titta på JVM som börjar idag. Spännande.

God fortsättning!

 
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback