8 dagar <3

Har varit i Malmö en månad nu utan att ha tagit mig till Stockholm. Har dock haft turen att Fredrik har kommit hit. Det tar sönder mig och hela mitt hjärta varenda sekund jag är utan honom. Det går verkligen inte att beskriva. Saknaden är enorm även fast det var 5 dagar sen vi sågs...
 
Helgen har varit perfekt. Låg dock sjuk fram tills lördag morgon och därefter har jag träffat Amanda, Emma och Johanna <3 (Emilia fattades, miss u). Fick nyss ett mejl, ingen skola imorgon, så blir lite egen tid i skolan och därefter någon timme på gymmet.
 
Godnatt <3
 
Har varit i Malmö en månad nu utan att ha tagit mig till Stockholm. Har dock haft turen att Fredrik har kommit hit. Det tar sönder mig och hela mitt hjärta varenda sekund jag är utan honom. Det går verkligen inte att beskriva. Saknaden är enorm även fast det var 5 dagar sen vi sågs...
 
Helgen har varit perfekt. Låg dock sjuk fram tills lördag morgon och därefter har jag träffat Amanda, Emma och Johanna <3 (Emilia fattades, miss u). Fick nyss ett mejl, ingen skola imorgon, så blir lite egen tid i skolan och därefter någon timme på gymmet.
 
Godnatt <3
 
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Emilia:

Hjärtat! <333

2013-02-11 | 09:51:49
Lisa:

Hur går det med träningen/kost? :) Vill också börja en förändring..

2013-02-12 | 09:32:48
Ladyyyy:

Uppdatera meeeeeera. Nått måste man väl få veta om din Malmö vardag iaf!!! Pöss

2013-02-16 | 12:41:37
Bloggadress: http://Http://waga.blogg.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback