Måndag

Härliga, underbara måndag. Lång dag i skolan 8-17. 4 timmar föreläsning och därefter 4 timmar labb. Men det kändes bra efteråt, dels att få det gjort men sen är man hela ledig i veckan så kan kalla det sportlov. Lovet började helt jäkla underbart: godkänt på tenta vilket ledde till firande på Fridays. Därefter blev det hem och städa inför lägenhetsvisningen imorgon. Håller tummarna att mina planer går som planerat för då blir Lisa ännu lyckligare.
 
Imorgon som sagt blir det att visa upp lägenheten, träna och sedan röra sig till Malmö C och tåget mot Stockholm. Det ska bli helt underbart att få komma hem och pussa på sin prins. Blir en härlig och lugn vecka med mina saknade vänner, familj och pojkvän.
 
Det var allt för mig, nu slocknar jag snart så bäst att sova! (:
 
 
 
Härliga, underbara måndag. Lång dag i skolan 8-17. 4 timmar föreläsning och därefter 4 timmar labb. Men det kändes bra efteråt, dels att få det gjort men sen är man hela ledig i veckan så kan kalla det sportlov. Lovet började helt jäkla underbart: godkänt på tenta vilket ledde till firande på Fridays. Därefter blev det hem och städa inför lägenhetsvisningen imorgon. Håller tummarna att mina planer går som planerat för då blir Lisa ännu lyckligare.
 
Imorgon som sagt blir det att visa upp lägenheten, träna och sedan röra sig till Malmö C och tåget mot Stockholm. Det ska bli helt underbart att få komma hem och pussa på sin prins. Blir en härlig och lugn vecka med mina saknade vänner, familj och pojkvän.
 
Det var allt för mig, nu slocknar jag snart så bäst att sova! (:
 
 
 
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback