Soliga tisdag

Underbar dag, underbar känsla. Solen skiner och jag kan nog anse mig själv vara Malmös lyckligaste idag. Härligt är det iallafall. Snart kommer Johanna och därefter kvinnan som ska kika på
Lägenheten. Den "största" städningen blev av igår så idag har jag bara gjort små fix.

Inte mycket sömn inatt, men vad gör det? Lyckan finns ändå :D

Underbar dag, underbar känsla. Solen skiner och jag kan nog anse mig själv vara Malmös lyckligaste idag. Härligt är det iallafall. Snart kommer Johanna och därefter kvinnan som ska kika på
Lägenheten. Den "största" städningen blev av igår så idag har jag bara gjort små fix.

Inte mycket sömn inatt, men vad gör det? Lyckan finns ändå :D

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback