3,5 <3

Nästan 3 dagar kvar tills jag och min prins åker till Turkiet. Det är väääääl behövligt kan man säga. Det ska bli heeeelt underbart, bara du & jag och massa mys. Firar även 1 år där nere, så då blir det lyxdag deluxe.

Nu är vi hemma, har städat, lagat mat och nu ligger vi i soffan och kollar TV, sjukt trötta.

Imorgon tänkte jag jobba lite och därefter vill jag hem till mamma & pappa och mysa dom två, bland dom finaste på hela denna jord.

Nu tänkte jag mysa ner mig med F. Puss & kram!

Bild tagen på nyår (:
Nästan 3 dagar kvar tills jag och min prins åker till Turkiet. Det är väääääl behövligt kan man säga. Det ska bli heeeelt underbart, bara du & jag och massa mys. Firar även 1 år där nere, så då blir det lyxdag deluxe.

Nu är vi hemma, har städat, lagat mat och nu ligger vi i soffan och kollar TV, sjukt trötta.

Imorgon tänkte jag jobba lite och därefter vill jag hem till mamma & pappa och mysa dom två, bland dom finaste på hela denna jord.

Nu tänkte jag mysa ner mig med F. Puss & kram!

Bild tagen på nyår (:
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback