Ondag

Nu har klockat slagit över till Onsdag vilket innebär att vi om några timmar bilar upp till stugan. Mamma och pappa är redan uppe i stugan så dom väntar spänt på oss (?). Ska bli skönt med riktig avkoppling innan min sex månaders semester tar slut på måndag, då börjar heltidsjobbet, måndag - fredag & 5 veckors semester per år. Ja nu är jag vuxen...på riktigt. Så som sagt, blir skönt att komma upp och koppla av i stugan, bada och mysa bara.
 
Ha en bra onsdag. Kraaaam
Nu har klockat slagit över till Onsdag vilket innebär att vi om några timmar bilar upp till stugan. Mamma och pappa är redan uppe i stugan så dom väntar spänt på oss (?). Ska bli skönt med riktig avkoppling innan min sex månaders semester tar slut på måndag, då börjar heltidsjobbet, måndag - fredag & 5 veckors semester per år. Ja nu är jag vuxen...på riktigt. Så som sagt, blir skönt att komma upp och koppla av i stugan, bada och mysa bara.
 
Ha en bra onsdag. Kraaaam
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback