Söndag

Japp, visste att något var på gång redan i fredags. Jag nös nog 600 gånger i timmen under fredagen och senare under kvällen blev jag sämre och sämre. Toppade rösten och blev super förkyld. Vaknade upp igår, lördag, med 39.9 graders feber och ingen röst. Så gårdagen sov jag hela dagen, förutom när jag fick kriga bort till Apoteket och köpa 7 olika mediciner som jag ätit regelbunden sen igår. Jobbigt att spendera sjuka dagar med mig själv, det är dom dagarna jag längtar extra mycket hem efter mina nära och kära.

När jag vakande imorse hade febern sjunkit till 38.4 så det är på god väg neråt. Dock är förkylningen och halsen nästan värre :( ingen vidare bra helg men ibland smäller det - vilket det gjort nu.

Nu har jag tagit medicinerna och ätit lite apelsiner och yoghurt och lite proviva och te. Så nu ska jag krypa ner ett tag innan jag MÅSTE sätta igång med tentaplugget idag igen.

Japp, visste att något var på gång redan i fredags. Jag nös nog 600 gånger i timmen under fredagen och senare under kvällen blev jag sämre och sämre. Toppade rösten och blev super förkyld. Vaknade upp igår, lördag, med 39.9 graders feber och ingen röst. Så gårdagen sov jag hela dagen, förutom när jag fick kriga bort till Apoteket och köpa 7 olika mediciner som jag ätit regelbunden sen igår. Jobbigt att spendera sjuka dagar med mig själv, det är dom dagarna jag längtar extra mycket hem efter mina nära och kära.

När jag vakande imorse hade febern sjunkit till 38.4 så det är på god väg neråt. Dock är förkylningen och halsen nästan värre :( ingen vidare bra helg men ibland smäller det - vilket det gjort nu.

Nu har jag tagit medicinerna och ätit lite apelsiner och yoghurt och lite proviva och te. Så nu ska jag krypa ner ett tag innan jag MÅSTE sätta igång med tentaplugget idag igen.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback