Underbart

Helgen slut, en fantastisk sådan. Kn bara säga att det har varit super rakt igenom. Strålande sol, vårkänslor, familjen på besök, farmor fyller år, lång promenader i Malmö och släktmiddag. Det har varit så underbart. Tråkigt nog ska mamma och Johan köra tillbaka till Stockholm imorgon och pappa far mot Göteborg. En sak som fattades var självklart min kära Fredrik. Vi hade 8 månader i fredags, tiden har gått aå fort. Snart är det ett år sedan vi träffades för första gången. Bästa som någonsin hänt mig! Med dig är jag den lyckligaste.

Förövrigt ligger jag och Johan nerbäddade i varsin säng hemma hos mig. Underbara storebror. Vi har träffat Johanna nyss och precis avslutat en film. Nu sover han så gott.

Imorgon träning, fy skäms vad dålig jag varit på senaste veckan. Mår dåligt över slarvet. Träning och skola som gäller imorgon, kanske lite mys hos Amanda om jag har tur.

Nu ska jag släcka. Ps: njut av låten i tidigare inlägg

Bilderna är från Limhamn, ön och Hyllie. Dagspromenad och kvällspromenad. Underbart är ordet :D

https://cdn3.cdnme.se/1057200/6-3/pic_5133d1c5e087c36d3705f9af.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/1057200/6-3/pic_5133d1cde087c36d5532041d.jpg" class="image">

Helgen slut, en fantastisk sådan. Kn bara säga att det har varit super rakt igenom. Strålande sol, vårkänslor, familjen på besök, farmor fyller år, lång promenader i Malmö och släktmiddag. Det har varit så underbart. Tråkigt nog ska mamma och Johan köra tillbaka till Stockholm imorgon och pappa far mot Göteborg. En sak som fattades var självklart min kära Fredrik. Vi hade 8 månader i fredags, tiden har gått aå fort. Snart är det ett år sedan vi träffades för första gången. Bästa som någonsin hänt mig! Med dig är jag den lyckligaste.

Förövrigt ligger jag och Johan nerbäddade i varsin säng hemma hos mig. Underbara storebror. Vi har träffat Johanna nyss och precis avslutat en film. Nu sover han så gott.

Imorgon träning, fy skäms vad dålig jag varit på senaste veckan. Mår dåligt över slarvet. Träning och skola som gäller imorgon, kanske lite mys hos Amanda om jag har tur.

Nu ska jag släcka. Ps: njut av låten i tidigare inlägg

Bilderna är från Limhamn, ön och Hyllie. Dagspromenad och kvällspromenad. Underbart är ordet :D

https://cdn3.cdnme.se/1057200/6-3/pic_5133d1c5e087c36d3705f9af.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/1057200/6-3/pic_5133d1cde087c36d5532041d.jpg" class="image">

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback