Halvvägs till himlen

Måndagen avklarad och lärde upp en ny tjej idag. Fantatisk var hon. Du kommer göra jobbet outstanding. Imorgon blir det Unilever här i Solna. 

Har lagat matlådor, storstädat och tvättat. Nu kryper jag ner i en nybäddad och helt sagolik doftande säng. Har bäddat med det fantastiska märket "Mille Notti". Jag är i himlen - helt klart. 

Sov så gott - det ska jag göra. Hehe





Måndagen avklarad och lärde upp en ny tjej idag. Fantatisk var hon. Du kommer göra jobbet outstanding. Imorgon blir det Unilever här i Solna. 

Har lagat matlådor, storstädat och tvättat. Nu kryper jag ner i en nybäddad och helt sagolik doftande säng. Har bäddat med det fantastiska märket "Mille Notti". Jag är i himlen - helt klart. 

Sov så gott - det ska jag göra. Hehe





Follow on Bloglovin
Kommentarer
Elin Sandelin:

sv: tack! ja exakt! :)

2013-11-13 | 20:00:58
Bloggadress: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback