Malmö - Stockholm.

Efter en helt fantastisk helg i Skåne tackar jag för mig och beger mig hemåt till storstan. Saknar Er. Saknar det. Redan. 

Söndag & ett tradigt väder gjorde min morgon ännu ett snäpp svårare att komma upp. 4 timmars sömn och sen upp igen. Rock star. Japp. Frukost sen hämta mormor i Falsterbo. Fullpackad bil. Hundar. Väskor. Passagerare. Snälla tiden, jobba med oss.

Ny vecka imorgon och denna vecka är jag redo för massa jobb. Framför morgondagen. Kista & Jenny. Älskart. 

Ha en fortsatt trevlig dag. #KämpaFörLisa




Efter en helt fantastisk helg i Skåne tackar jag för mig och beger mig hemåt till storstan. Saknar Er. Saknar det. Redan. 

Söndag & ett tradigt väder gjorde min morgon ännu ett snäpp svårare att komma upp. 4 timmars sömn och sen upp igen. Rock star. Japp. Frukost sen hämta mormor i Falsterbo. Fullpackad bil. Hundar. Väskor. Passagerare. Snälla tiden, jobba med oss.

Ny vecka imorgon och denna vecka är jag redo för massa jobb. Framför morgondagen. Kista & Jenny. Älskart. 

Ha en fortsatt trevlig dag. #KämpaFörLisa




Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback