Ute & innelåst

Dagen kunde inte varit sämre än vad denna varit. Har sovit 2 timmar och låst mig ute på kontoret. Skulle springa på ärenden och glömde mitt passerkort inne i rummet så kommer inte in & ingen har access in dit så har ett stort problem nu. Kunde inte detta hända vilken dag som helst? Varför idag? Varför jag? Varför just nu? Har tvättstuga och storkok på gång + att mitt humör suger allt vad suga kan.
 
Vi hörs i helvetet måndag. Helvetet!
 
 
Dagen kunde inte varit sämre än vad denna varit. Har sovit 2 timmar och låst mig ute på kontoret. Skulle springa på ärenden och glömde mitt passerkort inne i rummet så kommer inte in & ingen har access in dit så har ett stort problem nu. Kunde inte detta hända vilken dag som helst? Varför idag? Varför jag? Varför just nu? Har tvättstuga och storkok på gång + att mitt humör suger allt vad suga kan.
 
Vi hörs i helvetet måndag. Helvetet!
 
 
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback