130904

Godmorgon. Angående föregående blogginlägg så vill jag bara säga att just nu är det en period i livet då jag behöver mer tid med nära & kära än bloggen - tyvärr. Men ska göra mitt yttersta för att få till bloggen också. Hoppas alla mårbra & att ni har haft en bra vecka hittills. Idag, onsdag, sitter jag på jobbet och dricker kaffe och kollar nyhetsmorgon medans jag svarar i telefon & tar emot besökare. Efter en mysig natt med min älskade Mia så skiljdes vi åt efter en mysig frukost framför tvn med kaffe och prat - bästa sättet att börja dagen på.
 
 
Får nog besök av henne inatt igen, underbart. Mamma och pappa kryssar i medelhavet så att hundarna är på kollo och ska hämtas på fredag - det är mina planer för denna vecka. Kanske hakar på bio ikväll också. Vi får se helt enkelt. Ha en fin fin fin dag. Puss
 
 
 
Godmorgon. Angående föregående blogginlägg så vill jag bara säga att just nu är det en period i livet då jag behöver mer tid med nära & kära än bloggen - tyvärr. Men ska göra mitt yttersta för att få till bloggen också. Hoppas alla mårbra & att ni har haft en bra vecka hittills. Idag, onsdag, sitter jag på jobbet och dricker kaffe och kollar nyhetsmorgon medans jag svarar i telefon & tar emot besökare. Efter en mysig natt med min älskade Mia så skiljdes vi åt efter en mysig frukost framför tvn med kaffe och prat - bästa sättet att börja dagen på.
 
 
Får nog besök av henne inatt igen, underbart. Mamma och pappa kryssar i medelhavet så att hundarna är på kollo och ska hämtas på fredag - det är mina planer för denna vecka. Kanske hakar på bio ikväll också. Vi får se helt enkelt. Ha en fin fin fin dag. Puss
 
 
 
Follow on Bloglovin
Kommentarer
vendela:

sv: ja det ska bli sjukt kul att testa på att bo där! :D

2013-09-04 | 09:08:35
Bloggadress: http://vendelasara.blogg.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback