130905

 
Ännu en dag har gått på jobbet - snart iallafall. Klockan är snart 15 och jag får gå hem om 2 timmar. Blir att åka hem till Sundbyberg för att ordna lite saker för att sedan möta Mia på Kungsholmen för lite mys.
 
Imorgon är det fredag & jobb i Liljeholmen. Tar bilen dit för att fixa mina ärenden snabbt och enkelt efter jobbet. Vi får se vad helgen har att erbjuda. Mamma och pappa kommer hem från Medelhavet på lördag så ska umgås med dom, en god middag med familjen sen något kul.
 
Hoppas alla mår fin fint - jag kämpar på och håller huvudet högt.
 
(Ta mig tillbaka till Malmö!)
 
 
 
 
Ännu en dag har gått på jobbet - snart iallafall. Klockan är snart 15 och jag får gå hem om 2 timmar. Blir att åka hem till Sundbyberg för att ordna lite saker för att sedan möta Mia på Kungsholmen för lite mys.
 
Imorgon är det fredag & jobb i Liljeholmen. Tar bilen dit för att fixa mina ärenden snabbt och enkelt efter jobbet. Vi får se vad helgen har att erbjuda. Mamma och pappa kommer hem från Medelhavet på lördag så ska umgås med dom, en god middag med familjen sen något kul.
 
Hoppas alla mår fin fint - jag kämpar på och håller huvudet högt.
 
(Ta mig tillbaka till Malmö!)
 
 
 
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Anonym:

Har du o din kille gjort slut?:/

Svar: Inte så lätt att svara på det om du är anynom.
Lisa Lindquist

2013-09-05 | 15:57:31
emilia:

Saknar dig så himla mycket!!! <3

2013-09-05 | 19:46:44
Amanda:

Snyggingar!!:-)

2013-09-06 | 09:50:20
Bloggadress: http://aochmflyttarin.blogg.se
Linnea:

Fina tjejer:)
Jo allt är bra hur är det själv?:)

2013-09-06 | 11:25:30
Bloggadress: http://linneabergqvissst.blogg.se
Sara Blomqvist Johansson:

fin du är!

2013-09-06 | 14:06:31
Bloggadress: http://saracatharina.blogg.se/
Silvia:

Riktigt fin blogg tjejen. Kika gärna in på min blogg :D

2013-09-06 | 17:10:58
Bloggadress: http://www.nattstad.se/SilviaS
Matilda :

Hur går det med allt ? Du bloggar inte så mycket längre och läste att du var lite nere eller vad man ska säga
Vad har hänt ?
Är du tillsammans med din kille ?

2013-09-08 | 20:55:16


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback