<3

Efter en fanttiskt personalfest så befinner jag mig hos mina föräldrar på Kungsholmen. Mycket vin, dans och mat. Skit kul kan jag bara sammanfatta kvällen! Behrang Miri var konferencier och sen var Julien kvällens underhållare, SUPER bra. 

Satte mig i taxin hem och nu försöker jag koppla av framför en serie på tvn. Ska snart krypa ner. 

Börjar jobba vid 07.00 så måste vara pigg och fräsch. Blir en dusch imorgon bitti sen är jag på fötterna igen. 



Efter en fanttiskt personalfest så befinner jag mig hos mina föräldrar på Kungsholmen. Mycket vin, dans och mat. Skit kul kan jag bara sammanfatta kvällen! Behrang Miri var konferencier och sen var Julien kvällens underhållare, SUPER bra. 

Satte mig i taxin hem och nu försöker jag koppla av framför en serie på tvn. Ska snart krypa ner. 

Börjar jobba vid 07.00 så måste vara pigg och fräsch. Blir en dusch imorgon bitti sen är jag på fötterna igen. 



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback