<3

Godmorgon! Tröttare än någonsin - här hittar ni årets tröttaste människa. Inatt tog min kropp hand om alla korta sovnätter. Det märktes när jag vaknade. Helt död. Men upp & hoppa. 

Hade världens bästa kväll igår. Går inte att förklara vilken kärlek jag har för Oliver (& Becca så klart). Gör lika ont att lämna honom varje gång. Det blev middag, massa prat och tv. Imorgon får jag pussa på dom igen.

Ha en bra dag! <3





Godmorgon! Tröttare än någonsin - här hittar ni årets tröttaste människa. Inatt tog min kropp hand om alla korta sovnätter. Det märktes när jag vaknade. Helt död. Men upp & hoppa. 

Hade världens bästa kväll igår. Går inte att förklara vilken kärlek jag har för Oliver (& Becca så klart). Gör lika ont att lämna honom varje gång. Det blev middag, massa prat och tv. Imorgon får jag pussa på dom igen.

Ha en bra dag! <3





Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback