Dödsbädden

Ligger fortfarande med hög feber och förkylning :( och idag blev jag flyttad hem till mamma och pappa för att få lite hjälp och sällskap. Hoppas verkligen att jag kan vara på jobbet på torsdag. Saknar jobbet & kollegorna! 

Har sovit i snart 3 dygn men konstigt nog är jag fortfarande ruggit trött. Har dock hållt mig vaken tills jag kom till Kungsholmen vid 17.00. Men nu slocknar jag snart men tänkte passa på att hålla i mobilen medans jag är vaken! 

Sov gott! :-)
Ligger fortfarande med hög feber och förkylning :( och idag blev jag flyttad hem till mamma och pappa för att få lite hjälp och sällskap. Hoppas verkligen att jag kan vara på jobbet på torsdag. Saknar jobbet & kollegorna! 

Har sovit i snart 3 dygn men konstigt nog är jag fortfarande ruggit trött. Har dock hållt mig vaken tills jag kom till Kungsholmen vid 17.00. Men nu slocknar jag snart men tänkte passa på att hålla i mobilen medans jag är vaken! 

Sov gott! :-)
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback