Hej fredag!

Det är lycka i hela kroppen idag. Vaknade dock jätte trött och helt mörbultad men jag gör det varje gång jag börjar runt 09...kroppen tar igen sömn och slår ut det på flera dagar (sömnexpert?) 

Efter jobbet igår blev det mys mys och mer mys med Rebecca och Oliver. Vi var ute och åt och sen blev det shopping. Till mig nya kostymbyxor och till Rebecca blev det bebiskläder till prinsessan som kommer i juni. Vi båda var uppe i det blå och kunde knappt lämna affärerna haha. Men skruttisen fick en nuy klänning och en helt bedårande mysoutfit. Sen splittrades vi på centralen och jag åkte hem och la mig i badkaret och därefter blev det mys och film i sängen. 

Idag är det jobb och förberedelser till bröllopsmässan som startar på Grand imorgon. Men sen ska jag vara med Oliver medan Rebecca och Nikitas är på bio. Han och jag ska mysa hos mig! Sen ska jag sova och jag ska sova som ALDRIG förr. Ska ha en riktig lång
Sovmorgon imorgon sen är det lite på schemat men först sömn! 

Ha en bra dag :D


Det är lycka i hela kroppen idag. Vaknade dock jätte trött och helt mörbultad men jag gör det varje gång jag börjar runt 09...kroppen tar igen sömn och slår ut det på flera dagar (sömnexpert?) 

Efter jobbet igår blev det mys mys och mer mys med Rebecca och Oliver. Vi var ute och åt och sen blev det shopping. Till mig nya kostymbyxor och till Rebecca blev det bebiskläder till prinsessan som kommer i juni. Vi båda var uppe i det blå och kunde knappt lämna affärerna haha. Men skruttisen fick en nuy klänning och en helt bedårande mysoutfit. Sen splittrades vi på centralen och jag åkte hem och la mig i badkaret och därefter blev det mys och film i sängen. 

Idag är det jobb och förberedelser till bröllopsmässan som startar på Grand imorgon. Men sen ska jag vara med Oliver medan Rebecca och Nikitas är på bio. Han och jag ska mysa hos mig! Sen ska jag sova och jag ska sova som ALDRIG förr. Ska ha en riktig lång
Sovmorgon imorgon sen är det lite på schemat men först sömn! 

Ha en bra dag :D


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback