Torsdag

Godmorgon godmorgon. Eller god natt. Det är kolsvart och snön vräker ner. Standard. Är ändå pigg och glad då jobbet kallar.

Gårdagen var trevlig. Visning för ELLE runt på hotellet inför galan på fredag. Dom gick igenom när och var folk ska vara. Trevligt. Orken tog slut när jag var på väg hem men då hade jag bara en liten syssla kvar: tvätten.  Stegen var tunga men Gud så skönt det var att krypa ner i nybäddad säng och lägenheten luktade helt mys.

Ny dag och nya upplevelser. Snart på jobbet (06.15) kul! Puss




Godmorgon godmorgon. Eller god natt. Det är kolsvart och snön vräker ner. Standard. Är ändå pigg och glad då jobbet kallar.

Gårdagen var trevlig. Visning för ELLE runt på hotellet inför galan på fredag. Dom gick igenom när och var folk ska vara. Trevligt. Orken tog slut när jag var på väg hem men då hade jag bara en liten syssla kvar: tvätten.  Stegen var tunga men Gud så skönt det var att krypa ner i nybäddad säng och lägenheten luktade helt mys.

Ny dag och nya upplevelser. Snart på jobbet (06.15) kul! Puss




Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback