Helgen

Efter en fantastisk helg tänkte jag nu logga ut. 

I fredags blev det SUITE på stures med Stephanie och Nathalie. Skumpa och dans. Kan man ens klaga? Klockan rann på och efter en hel dag på jobbet kände jag att tröttheten kom ikapp. Så in i en taxi för att landa hemma i sängen. 

Lördags, Johanna är här från Skåne så fick en jätte mysig fikastund på söder med Lisa och Sebbe. Därefter systemet och hem och fixa sig inför min älskade svägerskas födelsedag. 28 år & ändå såå ung och snygg. Fantastiskt. Vi hade så jäkla roligt. Mello, vin, champagne, drinkar, taxi till tele2 arena, taxi in till stan för liveband. Vaknade med ett stort leende på läpparna i morse.

Idag har jag sovit hela dagen. Inget mer med det.

Puss 





Efter en fantastisk helg tänkte jag nu logga ut. 

I fredags blev det SUITE på stures med Stephanie och Nathalie. Skumpa och dans. Kan man ens klaga? Klockan rann på och efter en hel dag på jobbet kände jag att tröttheten kom ikapp. Så in i en taxi för att landa hemma i sängen. 

Lördags, Johanna är här från Skåne så fick en jätte mysig fikastund på söder med Lisa och Sebbe. Därefter systemet och hem och fixa sig inför min älskade svägerskas födelsedag. 28 år & ändå såå ung och snygg. Fantastiskt. Vi hade så jäkla roligt. Mello, vin, champagne, drinkar, taxi till tele2 arena, taxi in till stan för liveband. Vaknade med ett stort leende på läpparna i morse.

Idag har jag sovit hela dagen. Inget mer med det.

Puss 





Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback