Ledig dag

Det var nyss måndag och jag är redan ledig. Skönt. Sov ut och därefter blev det sats för lite kondition och armar. När kag var klar skrek vädret fortfarande vår så tog mig ut på en långpromenad och nu ska jag äta en god frukost och därefter ta en dusch och sen köra till stan för att möta mamma och fixa massa ärenden. Ha en bra dag :)



Det var nyss måndag och jag är redan ledig. Skönt. Sov ut och därefter blev det sats för lite kondition och armar. När kag var klar skrek vädret fortfarande vår så tog mig ut på en långpromenad och nu ska jag äta en god frukost och därefter ta en dusch och sen köra till stan för att möta mamma och fixa massa ärenden. Ha en bra dag :)



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback