picture time

Dagen har varit hur mysig som helst! Idag spenderade jag min eftermiddag med min älskade Therese, mysigt som tusan var det! Tessan skulle fota nynäshamn eftersom hon har det som inläming v 20, men det blev inte rikitgt efter planerna, det blev mer åt egobilderna! Men en hel del bilder blev rikitgt fina!
Sedan kom jag hem och åt middag med familjen, sen blev det attåka och hämta mitt linne som varit på "lagning" och sedan gick jag en promenad med hundarna, och nu sitter jag bara här och längtar efter min prins och morgondagen. Det blev ändrade planer för i morgon, vi ska ha middag hos mig och göra massa skojj!Ska snart duscha och sedan hoppa ner i sängen :)

bästa vän
<3
yeah
princess
Dagen har varit hur mysig som helst! Idag spenderade jag min eftermiddag med min älskade Therese, mysigt som tusan var det! Tessan skulle fota nynäshamn eftersom hon har det som inläming v 20, men det blev inte rikitgt efter planerna, det blev mer åt egobilderna! Men en hel del bilder blev rikitgt fina!
Sedan kom jag hem och åt middag med familjen, sen blev det attåka och hämta mitt linne som varit på "lagning" och sedan gick jag en promenad med hundarna, och nu sitter jag bara här och längtar efter min prins och morgondagen. Det blev ändrade planer för i morgon, vi ska ha middag hos mig och göra massa skojj!Ska snart duscha och sedan hoppa ner i sängen :)

bästa vän
<3
yeah
princess
Follow on Bloglovin
Kommentarer
therese:

HAHA, andra bilden på mig, skjut mig! :D

2009-04-29 | 21:48:12
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback