Måndag

Idag har det varit skola med inte så mycket lektioner kan man ju säga!
Kom till skolan på cykel med Frida, Jenny och Jeanette vid 8 tiden. Det visade sig att dom två första lektionerna var instälda pga att lärarna var sjuka! Så då blev det att plugga naturkunskap till 10. Klockan 10 kom 8orna till gymnasiet för att hälsa på, så fick guida runt dem ett tag. (inte så muntert gäng fick vi heller) Efter tipspromenad och lunch med 8orna, så var det egen tid innan lektionerna började igen. När engelskan satte igång så fick jag så fruktansvärt ont i magen, så jag cyklade hem och la mig på soffan och plugga :/ Nu mår jag bättre och förtillfället väntar jag på Mattias som ska sova här inatt. Blir väl en promenad när han kommer sen mys bara! (:
Idag har det varit skola med inte så mycket lektioner kan man ju säga!
Kom till skolan på cykel med Frida, Jenny och Jeanette vid 8 tiden. Det visade sig att dom två första lektionerna var instälda pga att lärarna var sjuka! Så då blev det att plugga naturkunskap till 10. Klockan 10 kom 8orna till gymnasiet för att hälsa på, så fick guida runt dem ett tag. (inte så muntert gäng fick vi heller) Efter tipspromenad och lunch med 8orna, så var det egen tid innan lektionerna började igen. När engelskan satte igång så fick jag så fruktansvärt ont i magen, så jag cyklade hem och la mig på soffan och plugga :/ Nu mår jag bättre och förtillfället väntar jag på Mattias som ska sova här inatt. Blir väl en promenad när han kommer sen mys bara! (:
Follow on Bloglovin
Kommentarer
anna-bell:

vill du få fler läsare till din blogg, gå då in här http://www.viraltrafik.se/?glassigaglajjor

2009-04-27 | 18:32:57
Bloggadress: http://glassigaglajjor.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback