Natti natti

nya sängen är på plats hemma hos Mattias, blev skit bra! kan äntligen få lite plats att sova hos honom också :)
Vi ska kolla på en film nu innan lägg dags, blir role modells, hm späänande
Imorgon är det sovmorgon för min del, men inte för andra (hosthost)
Sen på eftermiddagen blir det återbesök hos tandis ( OHHNO) sen blir det stan med Frida, Jenny och Martina som har en överraskning till mig, ska bli skit kul...
Hörs imorgon!
Mattias du är det vackraste

nya sängen är på plats hemma hos Mattias, blev skit bra! kan äntligen få lite plats att sova hos honom också :)
Vi ska kolla på en film nu innan lägg dags, blir role modells, hm späänande
Imorgon är det sovmorgon för min del, men inte för andra (hosthost)
Sen på eftermiddagen blir det återbesök hos tandis ( OHHNO) sen blir det stan med Frida, Jenny och Martina som har en överraskning till mig, ska bli skit kul...
Hörs imorgon!
Mattias du är det vackraste

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback