Tisdag

Förstår inte hur man kan vara så trött..är verkligen helt slut!
Naturkunskap B prov idag, suck! fast det gick rikitgt bra. Men det var ändå suck :(
Nu sitter jag hemma oc gör absolut ingenting! Ska snat ut och köra med mamma, sen går jag hem till Mattias och träffar honom ett tag, sedan blir det tidig sovkväll! (ska verkligen försöka ikväll)
Förstår inte hur man kan vara så trött..är verkligen helt slut!
Naturkunskap B prov idag, suck! fast det gick rikitgt bra. Men det var ändå suck :(
Nu sitter jag hemma oc gör absolut ingenting! Ska snat ut och köra med mamma, sen går jag hem till Mattias och träffar honom ett tag, sedan blir det tidig sovkväll! (ska verkligen försöka ikväll)
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback