idag smäller det

Lördag idag då, och det innebär bara en sak, Pappas stora fest! och det ska bli så himla kul att träffa alla alla alla människor som man inte träffat på mer än 10 år. Så det känns pirrigt men fruktansvärt kul!

Jag ligger i sängen och kollar på trisskrapning på tv4, men jag ska snart ner och stoppa i mig lite mat.
Mamma och pappa åkte precis in till stan för att hämta sällskap från Finland och därefter blir det att åka till pubben och börja fixa!

ha en toppen dag! :)
Lördag idag då, och det innebär bara en sak, Pappas stora fest! och det ska bli så himla kul att träffa alla alla alla människor som man inte träffat på mer än 10 år. Så det känns pirrigt men fruktansvärt kul!

Jag ligger i sängen och kollar på trisskrapning på tv4, men jag ska snart ner och stoppa i mig lite mat.
Mamma och pappa åkte precis in till stan för att hämta sällskap från Finland och därefter blir det att åka till pubben och börja fixa!

ha en toppen dag! :)
Follow on Bloglovin
Kommentarer
lina [discosadness.blogg.se]:

sv: det har gått bra hittils :-)

2009-08-22 | 13:17:04
Bloggadress: http://discosadness.blogg.se/
lina [discosadness.blogg.se]:

spännande :-)

2009-08-22 | 15:16:39
Bloggadress: http://discosadness.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback